Pages

Wednesday, August 24, 2011

Ingat.Jangan lupa..

Kraapp,Kreuuukk,Krraakk...Syok rupanya meregangkan badan ni.Walaupun mata berat,tapi aku buat macam tak ada apa-apa yang berlaku.Meneguk air kegemaran aku,nescafe 'o' panas sambil melayan buletin utama..
  Waktu nilah  waktu untuk aku melepaskan beban stress kat kepala otak aku ni.Tahan mata daripada tidur terlalu awal,aku hirup air kegemaran aku yang biasa aku tulis dalam biodata darjah 6 dulu,sebab tengah hangat-hangat.Mata kembali segar.Berita mengarut pun sudah tamat..


   Arrrrggh,tak boleh jadi ni,bakar Cigar sebatang,..Jiwa mula resah,bulu roma di pergelangan tangan mula meremang.Badan macam tak boleh bawak  jadi macam Spiderman yang tengah hilang power-nya.


  Bangun dari set sofa aku secara tergesa-gesa.Tanpa menghiraukan apa cerita yang tertayang di kaca Tivi.Sehelai kain di capai..Sebatang Cigar lagi aku cucuhkan.Aku sematkan elok-elok di bibir  birat aku.


  Aku tendang pintu agar pintu itu cepat-cepat terbuka,.Aku duduk beberapa meter dari pintu itu.Tanpa menghiraukan ada  member aku balik ke rumah atau ke tidak.


   Pluuupp,pluupp...


  Dah Setel................
         FLUSH jangan lupa...........Punkjunkman...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...