Pages

Tuesday, August 23, 2011

Terlepas Pandang

Fuhh,menghembuskan asap dari bibir yang lebih kurang agak maskulin aku ni walaupun sudah hitam dek menghisap rokok.Aku menyandarkan badan aku yang sekeping atas sofa yang aku beli masa ada promosi kat Wescourt.
  Kleuk,kleuk..BB aku menggigil,aku dapat mesej dari kawan yang agak sinonim dengan aku.Aku baca dan amati tapi aku letak balik atas meja kopi yang kakinya bergoyang-goyang,.Aku melayan cerekarama,huhh,jalan cerita yang sama.Bila susah,apa pun tak boleh.Tapi bila kaya,terlampau-lampau kaya.Tapi aku paksa gak diri aku melayan cerita ni.
  Malam makin tua,aku tak sedar yang aku layan gak cerita drama tu sampai ke penerbitnya pun aku tahu siapa namanya.


Ohhh,sori kawan,aku terlupa yang kau tengah tunggu kat bawah rumah aku ajak aku pergi menyantap mata kat Downtown.Aku call,call,call.Rupanya dia dah ada kat rumah sedang menyantap meggi.


OK,ambil rokok sebatang.fuhhhhh,....Punkjunkman....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...