Pages

Saturday, December 10, 2011

November Boy 1

Macam-macam tragedi berlaku pada aku pada bulan November tahun nie.Sedih,duka,lara.Gembira,gelak,tawa.
Aku jadi semakin kurang berkarya dan buat tendang ke tepi je Blog aku nie.Aku tak tahu macam mana nak mulakannya.

1/11/2011:-
   Perginya kakak ku berjumpa dengan Pencipta yang Maha Besar.Aku lihat wajahnya,aku langsung tak boleh nak menggalirkan air mata.Aku tak tahu kenapa,mungkin sebab aku masih tak percaya yang dia dah tak da.Atau mungkin jiwa aku memang kelat.Selamat jalan kakak ku.Aku mendoakan kau sentiasa.Al-fatihah.
                                         *Hiasan*
10/11/2011:-
   Tengah elok aku pusing sana,pusing sini menunggang motor,niat hati nak beli-belah sikit sebab sebelum tu aku baru balik dari rumah kakak aku yang seorang lagi.Tayar pulak menggurangkan anginnya.Sampailah terus kurang dan kurang.Ok.bocorlah tu.Aku paksa gak motor tu sampai ke kedai motor yang paling dekat,adalah dalam lebih kurang 5KM.Steady.5KM adalah jauh ketika tayar bocor.Dalam bakul motor ada satu benda yang patut aku hantar ke rumah,tapi sebab tayar dah bocor.Celah mana nak hantar.Ok,aku bagitahu.Beras 10KG jer.

Aku post dulu,sambungan akan menyusul kemudian.PUNKJUNKMAN..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...