Pages

Friday, April 22, 2011

NAMAKU DI POTRETKAN....

Aku ni kerja kilang,dah kalau kerja kilang ni biasa la,memang la keje nya ada shift hour.seminggu jadi manusia seminggu jadi Batman.ya la kan Batman je yg keje malam.termasuk hero malaya Kluangman,tapi skunk dia dah pencen.tak tahan kot,asyik2 kena 'sev' kan orang jer.tak dapat gaji.komesyen pun tak da.bagi 50sen buat beli cewengam memang tak da la.duk dalam hospital mental Tampoi lagi syok.
   bila keje malam ni biasala,bangun keje dan start keje mata dah rabak,sebab tido untuk keje malam nie kena tidur yang luar biasa dari keje siang.8jam non-stop.tak boleh mimpi basah konpem lutut longgar masa kerja.bila dah tidur lama,bangun tidur mata rabak naik bengkak.dah mcm beruang panda.sori keturunan panda.especially Kung Fu Panda.
   bila start keje,aku buat la keje macam biasa,buat kerja sambil buat muka macho.hurrmm....

aku ni kira otai repair kat situ,aku punya ketua pun tunduk dan melutut supaya aku jadi sifu beliau.tapi aku tolak tanpa mengirakan keuntungan akan datang.setakat budak2 junior tu tengok aku repair body mata tak pejam dengan mulut ternganga akibat balancing tulang rahang dah lari.macam poyo-poyo je aku ni tapi nak buat macam mana lagi der,dah tu kisah benar.realiti macam AF.

  aku steady lagi,sampai aku benti kerja,aku kira legend kat situ..aku blah meninggalkan nama yang harum walaupun seluar aku pernah terkoyak besar masa perhimpunan pekerja yang di buat ntah untuk apa satu hari setiap bulan.


               'ITULAH AKU SEBAGAI TUKANG KETUK BADAN KENDERAAN,
               PANEL BEATER KERETA TOYOTA VIOS..'

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...