Pages

Thursday, May 26, 2011

Ehhh,Ahsraf ke Aleesha??

Alop,sambil menghirup air teh'o' panas,macam biasa lah,aku baca lah balik paper yang aku beli pagi tadi di kedai mamak maidin sesampainya aku di tempat aku mencari rezeki dan tempat aku membuangkan masa setiap hari..(di rahsiakan)
    Selak je page pertama,dahi menggerut,hidung aku ternaik 20 darjah.Dalam hati berkata'apa punya Hambalah,dimanakah akal pemikirannya?'aku dah tak tahan,lmemang tak tahan.Sangat tak tahan,lantak lah aku dapat dosa ke tak.Terus aku luahkan guna mulutku yang agak maskulin 'BODOH'
Siapalah mak abah orang nie?itu yang aku bualkan ngan paper kat tangan aku..Aku jadi malas nak baca paper hari nie.Potong mood betOllah MAMAT nie.Terus aku malas lak nak sambung BLOG aku nie.hurmmm...Aku tau MAMAT nie memang kaya,kalau tak kaya mana mampu nak bedah 'pipit' dia jadi 'burger' kan...Dari 'leper' jadi 'berbuah'...
            OKlah,aku malaslah nak story bebanyak lagi,aku bukan lah perfect benor..Tapi macam dalam hati dan kepala hotak aku nie memang betul-betul aku benci MAMAT nie..Apalah sampai macam tu sekali ENCIK ASHRAF oiiiiii....GTH to you Men..

            SELAMAT from AKU,PUNKJUNKMAN....


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...